Wat leuk dat je enthousiast bent en wilt investeren in een toekomst samen! Met elkaar begeleiden we mensen met grootse dromen, creatieve talenten en briljante ideeën om hun dromen te realiseren. We bouwen een community waarin we elkaar aanvullen, ondersteunen en aanmoedigen om onze dromen te leven.

Voel je het verlangen om bij te dragen? Maar je hebt zelf niet de tijd, skills of mogelijkheden om een nieuw project in de wereld te zetten. Of, jij leeft al je droom en gunt dat anderen ook. Door jouw bijdrage creëren we stap voor stap een beweging van vreugde en verbinding.

Durf je te geloven in dat alles waar je van droomt mogelijk is?

Je gelooft in onze beweging en draagt bij. Dat kan op twee manieren

Investeerders

Een grotere eenmalige of periodieke aftrekbare gift vanaf €…?….

Overeenkomst sluiten voor minimaal 3 jaar bij periodiek.

Anbi status = Fiscaal gunstig, gift is belastingvrij, verrekenen met inkomstenbelasting.

Kan via mollie of bankoverschrijving?

Donateurs

Eenmalige of periodieke gift vanaf €5,- tot …€…?…

Kan via mollie of bankoverschrijving?

Financiële bijdragen worden gebruikt voor:

Het realiseren van dromen, klein en groot.

We zetten coaches en leertrajecten in voor persoonlijke ontwikkeling of het verfijnen van skills die bijdragen aan het realiseren en behouden van de droom.

Een beweging die inspireert en meer mensen zal doen kiezen om hun vreugde te leven.

Door bovenstaande ontstaat er een verandering die verder doorwerkt dan alleen het realiseren van een droom

Stichting Dreamkeeper is een ANBI-stichting en daarmee is winstoogst vrij. Er wordt jaarlijks een bedrag geïnvesteerd in alle zpp-ers die we inhuren om tot realisatie te komen, een locatie vanuit waar we werken en het organiseren van events om onze Creators, Funders en Keepers aan elkaar te verbinden.

Over Ons

Stichting Dreamkeeper verwezenlijkt dromen. Lever je bijdrage door te doen waar je blij van wordt en samen creëren we een wereld beyond imagination.

DreamCreators

DreamFunders